27 Ağustos 2014 Çarşamba

Erasmus öğrencilerinden başvuruda ne istediklerini internet üzerinden bulabilirsiniz. O belgeleri toplaması en zor -ve gergin- kısım.
Zenginim ben almanya da yaşamak istemiyorum ama istesem de yaşarım havası vermek önemli galiba.
Ne biçim bir hava oldu o öyle be..
her neyse yaklaşık her erasmus  içerikli blogda bulabileceğiniz listeyi bir de burada paylaşmayacağım.
bahsettiğim gibi 22 agustosa çektiğim vize başvuru günümde stressiz, hiç bir yere para ödemeden hiç  işimi bitirdim.
Sadece önemli olan 1 orjinal 2'şer kopyalarınızı çok güzel dizin etmek.
listedeki sıraya göre hepsini ayrı ayrı dosyaların, belgeleri düzenleyen bayana verin.
Listede bulunmayıp istedikleri şey Pasaport Fotokopisi. Bende 1 tane vardı(öylesine bulunsun demiştim) ama içerden dışarıya fotokopi çektirmeye gidenler çok oluyor, birine verdim ve bana da çekti sağolsun.
Vizenizi hızlı UPS kargoyla yolluyorlar. orada 22 lira ya da daha sonra kargocuya 22 lira ödemek son adım.
Ve 22 ağustos Cuma günü başvurduğum vize 27 Ağustos Çarşamba elimdeydi. UPS kargo sitesinden size verdikleri kodlar takip edebilirsiniz. Benim vizem salı Kargodaydı Çarşamba saat aksam 5'e kadar gelmedi. Ve aiyyylecek çok öfkelendik çok heyecanlandık, en azından sonu iyiydi. yes.
yani aslında vizemi ertesi iş günü basmışlar meyersem....<3

Tekrar okulunuza gidip son bir imzanızı attıktan ve anlaşmanızı imzaladıktan sonra iş bitti!

Sevgilinizle tatile çıkabilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder