21 Haziran 2014 Cumartesi

NEIN BITCH, NEIN !

Biran once izmirden uzaklasmaliyim diye kendimi fena sartlandirdim sanirim, havandan suyundan tasindan topragindan biktim dear izmir..
 Finallerin son gunuydu bizim final yoktu ve buyuk ihtimalle iktisattan kaldim.Dun sabah erkenden kalkip rektorluge yol aldim, learning agreement ust yaziyla rektorluge ulasmis, hemmen kosa kosa butun belgeleri tarattim flash bellegime de aktarttim bi ofsette.
Bu siralar gayet gunesli olan izmirde cilginca yagmur da yagiyordu. Gunes gozluklerime yagmur damlalari duserken ve nietzche cilginca aglarken izmir havasi adeta ruh halimi yansitiyodu sanirim. 
-> deyşik.
Eve gidip taranmis belgelerimi e-mail olarak yolladim.
Aninda anneme mesaj attim -yrn sbh gliosn bni aliosn bn bu kdr esyyla gri dnmm- diye
Simdi ben kisliklarimi da eve goturmedigim icin son gidisimde evde cok fazla esya vardi bavula falan hic bir seye sigmayacak sekildeydi annem ne kadar mizmizlansada daha sonra makul derecede atar yapinca arabayla gelmeyi kabul etti. 
Hic bir haltimi daha toplamamistim evde aylaklik yapip thrift shop stayla degisik acilardan selfie cekerken annem manisaya kadar gelmis meyersem.


Donuyom ben oley !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder